Onsdagssejladser

Onsdagssejladser Onsdagssejladserne sammen med Sakskøbing Bådelaug starter onsdag d. 11. maj. Der sejles hver onsdag fra 11. maj til 1. juli med start kl. 18.30. Fra 2. juli holdes sommerferie. Første sejlads efter sommerferien er onsdag d. 12. august. I august sejles med start kl. 18.30. I september sejles hver onsdag med start kl. 18.00. Onsdagssejladserne afsluttes med to kapsejladser lørdag d. 26. september. Efter denne sidste sejlads holdes afslutningsfest for alle medlemmer af Bandholm Sejlklub og Sakskøbing Bådelaug i Havnehuset i Bandholm.

Hyggeonsdagssejladser For sejlere, der ikke deltager i kapsejladser, arrangerer vi om onsdagen en alternativ sejlads med start lige efter onsdagssejladsens start. Formålet er at give flere af klubbens medlemmer lejlighed til at komme ud at sejle og mulighed for at deltage i det sociale samvær efter sejladserne om onsdagen. Kontakt evt. Ole Matzen.

Storsponsor for ligaholdet