Ny sejler

Velkommen til sejlsport…….med et hav af muligheder.

Er du til leg på den blå legeplads, frisk luft og motion?? Så skal du lære at sejle!

I Bandholm Sejlklub tilbyder vi:

• Træning for børn og unge sejlere (Fra 8 år).
  • Sejlads i Optimist og Tera joller.
  • Feva joller som er en 2 mands jolle
  • 29′ som er en teknisk krævende 2 personers jolle, til den rutinerede ungdomssejler
  • Sejlads i Ynglinge både som er til unge mennesker der vil stifte bekendtskab med kølbåde
  • Vintertræning for øvede sejlere.
  • Teori og hyggeligt samvær i vintermånederne.
  • Fællesspisning efter hver mandags træning med søskende, sejlerbørn og forældre
  • Sommer klubtur til en af øerne, nationale og internationale stævner for unge.

Sejlersæsonen starter i begyndelsen af maj og slutter normalt til oktober. I vintermånederne tilbyder vi vintertræning for de ihærdige sejlere der bare ikke vil stoppe med at sejle.

Du er altid velkommen til at komme forbi en dag vi træner. Normalt træner vi alle mandag klokken 16:30 og de øvede træner igen lørdag 10:30.  Kom med ud i en følgebåd og oplev sejlerne på vandet.

Så lidt koster det:

Du kan se priser på kontingentet og priser på joller på linket her.

Kom og vær med – du vil ikke fortryde!

Storsponsor for ligaholdet